Friday 13 February 2009

Holiday ku bersama bdk2 joden yg happening!!


**sume yg join trip luxor-aswan
**gaya org gado_majuk_putus chenta

**milik siapah mereka ini..lalalalaa~~



** three "emosi" gurl.. "sms" club?? single mingle.. hahaha..



**besaunye tapak kasut org arab..aku tcabar..hehe



**oppss...ayokkk...die buat awek tu nangis..lalalala~~ gile jd lakonan ku..


**kt pantai alex..laut mediteranean


**di kaki piramid..



**lalalaa~~


**housemate ku...

**bestfren ku, yg jauh dimata..tp dekat di hati..luv u!!

**say cheese... :D


**ehem2.. :P


**nk kemana tu? hrmmm??


** sume bdk2 trip ke giza!!



**unta yg comel..kitorg yg gayat.. asek2 "arrgghhh!!!!" bdk laki bengang je..tggi laaaa


**here we are..nurul, didi, azah n mahfuzah!!



**miss u dear


** club sms..hahaha

**kite je yg bkn ikan salai kt sini..hehehe


**hobi azah ialah..wat self timer..hahaha

**which 1 is mine??


**ala2 psycho yg kiut?? agagaga

**sejuk..kt puncak gunung musa

**sume dh edema..blushing..sejuk erkkk

** didi snap ape ni?? hahahah

errmm...
tak sedar..masa kejap je bjalan..
29 jan 2009 bdk2 joden ni dtg, mahfuzah (besfren aku), azah and dee (didi)..
dorg smpi cairo dlm kol 3ptg kot..aku dok nunggu sorg2 kat epot..
dh la hari tu..mrupakan hari bsejarah aku..hahaha..but forgot it..
hari 1st, 29 jan kitorg g book fair, antara yg kedua tbesar didunia..
then esoknya 30 jan kitorg pusing2 sekitar umah aku, dptlah shopping kat City Stars, Genina Mall..beli2 baju, buang2 duit..balek2 penat..hahah..
31 jan lak kitorg jln kat Giza..pegi Piramid, Spinx, Masjid Imam Syafie'..then mane lg erk? lupe sudah..ptg tu, aku terus g beli tiket g alexandria dgn cik fatie yg kiut..:P

1 feb kitorg g alex smp 3 feb..kat alex kitorg jumpe sume ex-integomb.. kp (ket pengawas belanje kitorg mkn!!! kt rest indonesia..) tq ye en anip kp..hahaha..kt alex kitorg melawat kubu egypt, montaza, library iskandariah..n so on..:P
3feb ptg, kitorg smpi cairo balek then mlm tu terus siap2 nk gi luxor-aswan..4hari 3 mlm.. errmmm..agak penat..tp sgt best!! kt luxor-aswan, kitorg naik nile cruise 3 mlm..then melawat temple2 yg ade kt egypt..so romantik..sbb..mlm2 naik cruise tgk bulan.. kebetlan azah n didi ade mslh emosi sama dgn aku..lagi laa...layan seyhhh...mahfuzah tsepit mlayan karenah org emosi..hahaha..sori ek my dear..:P tpakse melayan aku kejaps..
then lepas balek luxor-aswan, esoknye kitorg g sinai!! 4 org je..kt sinai kitorg mlawat banda saint katherine, bmlm kt situ..tgk lembu samiri, mkam2 nabi saleh n nabi harun..then panjat gunung musa..catat rekod!! 3 jam je..:P kire cpt jugak la..coz last year aku naik 4 jam kot.. kt atas tu unye la sejuk!! smpi kene sewa selimut bulu2.. pastu gi Dahab, shopping2 lg n bmalam kt ctu..gi Sharm el-Sheikh..tgk mat salleh mcm ikan salai..hahaha..
then balek cairo..esoknya aku bwk bdk2 joden ni gi majlis graduasi senior2 aku yg dh abes studi..then g ct stars lg..mlm mkn kt chiken tika..dorg smbut besday aku n didi!! thanks a lot tuk bdk2 umah aku, azah n mahfuzah :) luv u all so much :)
td baru anta dorg g epot..2 mggu cuti aku terisi oleh dorg..nnt aku mest rindu korg..eringa azah ckp..klu kitorg boleh..nurul mst boleh..jgn sedih2..hahah..aku mmg sedih gile td time anta dorg..syahdu je..ape2 pn..aku saaaayannggggggg korg sume.. :P muahhhh

12 comments:

Anonymous said...

wahhh memang best la nk join gak huhuhu...erm lama dh xnyibuk kat cni huhuhu jadi org pertama menceroboh hihihihi :P

UROI said...

hahaha..tulah..lama xnmpk..
rindu la..adoiii :P

Hidayati Aziz said...

huhuhu..yes!!kite bertiga dh ade balik..windu sama kamu semua laaaaa......

UROI said...

hahaha..bukan nk komen gamba aku..cesss..ko komen kita btiga??
adoiiiii...

yatie nihhh.. :P
hahahahaha...

Anonymous said...

hari first kite g pyramid..muke ok je...balik dr luxor dh jadi kelabu..kan2..hahahha...bestnye cuti...next year..tour europe plak..hahhaha..

UROI said...

kelabu??
burn la...abes muke..
tp happening gile

europe??
agak2 mak aku nk kejar kite x??
hahah..
but anyway..klu xturkey..kite g europe k dear??
hahaha..
best2

Anonymous said...

ok no probs..jom cari pengganti kat europe or turkey...hahahhaa..:P

UROI said...

pengganti??
so soon?
orait!!
hahaha..gile..nk cri jauh2..
tp mcm best kn?
:) dh kuar tanduk setan aku nih..
ekekek..
jom2!!

Anonymous said...

wauu best nye korg jln2..nak itottttttttttttt..but jgn lupe sini2 gak ye..nnt bwk le kitorg jln2..hahahaa ;p

UROI said...

ofkos akn bwk..dtg la cni..:P
nt aku jd tour guide :)

Hidayati Aziz said...

bile ko nk support ktorg g sane beb..aku tringin nk join gak..wah..korang nk g europe..nk itottt..agak de x dlm sejuta budget??? hahahaha..

UROI said...

xsmpi la sejuta kot syg..
hahaha..ribu ade la..:p
jom lah!!!
lg rmi lg best..:P