Thursday 21 May 2009

addicted..huh~

salam alll.. :)

xde ape yg nk dieperkatakan..sbb masih dlm bln exam yg mcm tonggang terbalik..
tp..dlm2 terbalik pn, aku dok layan lg bnde2 yg ntah ape2..
hehe.. skang dok addicted kt E-NOVEL!! hahahah..
masuk alam jiwang2.. :P not so..
tp aku sanggup nk abeskn blog2 e-novel compare to read all medical books..
hahah.. sian buku2 aku yg bterabur disana sini.. agak kejam..
doakn supaya aku cepat2 insaf.. :(

ngee :D nk block pn xley..sbb xsmpi hati.. xpe2..
studi2.. :P

5 comments:

budak baikk!~ said...

hik3...bak link e novel...nak join gak...sementara tggu anggur berbuah~ ngaaaaaaa...xpe kalo bosan tgk buku medic tgk e novel..tp jap je...amaran nih~ =P

UROI said...

cek kak...u try ni..

cucuratap.blogspot.com..
cite bidadara..best wooo...
hahahah..

aku ley terberangan sorg2 laks..
adesss

hehe..bg amaran eyh..ok roger.. :)
aku gigil dh ni..hahahaha

Hidayati Aziz said...

oi..semoga berjaya exam k..do the best..nti dh smpi smnanjung aku jemput eyh..klu aku rajin la..hohohoho..jgn lupe cntct aku ble dh smpi sini..

nani3 said...

ola...gud luck cik kak..lame xdgr khba..hehe

ruehee said...

salam...huih lama giler x komen2 kat blog ni kn?...hohoho