Thursday 29 January 2009

Hati ini telah dilukai- Kris dayanti




Semalaman terkenangkan dirimu

Mengalir air mataku membasahi pipi

Mengapa kau sanggup meninggalkan diriku

Sedangkan kau tahu perasaan ini


Kau berjanji akulah kekasihmu

Sanggupku singkirkan semua cerita yang lalu

Tidak ku duga ini akan terjadi

Kata perpisahan yang kau pinta

~korus~
Biarkanlah

Biarkan aku hidup sendirian

Tak ingin ku mengenangkan kisah lama

Biarkanlah

Biarkan aku hidup sendirian

Kerana hati ini telah dilukai

hehehe..

best lgu ni..time2 sentimentel..
makin2 mentel aku dibuatnye dgr lagu ni..
hahahaha..

adoii..ermm.. nothing to say but..
just pray myself to be more stronger..than b4..
nk kemas umah pn dh xlarat..
asek geram kemas umah..geram je kemas umah..
tp xdelak uma aku btukar jd castle..
ekekeke...sabo je lahh..

nak balek!!!!!!!!!!!!!!!
makkkk...uwaaaa :((
uroi ingt jnji uroi kt suma..
:P

wait for me..n u too..

2 comments:

Hidayati Aziz said...

hope ko kuat beb..im so sorry 4 evrything..aku x sebaik mane..tp aku..ntah la..aku blur..aku mcm terkejot gile pon ade sbnrnye..
aku cume harap ko fokus kt stdy ko..lupekn semua k beb..aku syg ko beb.. frens 4 ever k..

UROI said...

heheh..orait..
seb bek mentel aku agak kuat..
but no hard feeling..
everything happend dh ley agak..
:)