Thursday 1 January 2009

hepi new year!!

assalamualaikum..
sedar xsedar dh masuk thn baru..
dh 2thn lebih aku dok kt egypt ni..
dh 2 thn lebih bergelar medic student..
dgn kwn2 baru..kehidupan baru..kehidupan yg lebih mcabar dr thn2 sblm ni..
dh masuk 3rd year student pn..
byk bnda dlm diri aku dh berubah..
ade +ve ade -ve..

selamat tggl thn 2007..sgt byk kenangan pahit yg aku lalui..
bila masa kali kedua dlm idup aku rs jatuh...btol2 tsungkur..lepas thn 2006..
dgn kekuatan yg ada..aku bgn semula..
tp dlm pahit2 pn aku masih boleh tersenyum..
semoga allah kekalkn kekuatan yg ada skrg..
suka duka..semua pn byk mngajar erti kehidupan..
thanks utk yg byk bg dorongan n nachat.. dorongan tuk lg kuat hidup di bumi anbia' ni..
hidup sbg seorg - yg kdg2 buatkn aku jd sgt byk memikir..
even hal yg remeh temeh..


i miss my previous life..so much..
hrmmm... xde ayat yg dpt gantikn perasaan tu..
nway..hope dis new year bring me to bright life more than b4..
azam baru..nk wat btol2 tuk 3rd year.. :)
mak abah, kakak, ct, nuin n ya...tggu uroi balek cuti nnt..
miss all of u damn much.. :)
nurul takkn hampakn mak dgn abah lg..

thn ni adalah 1 cabaran???!!
ofkos aku akn sahut cabaran tu..:)
slmt dtg thn 2009...............

No comments: