Sunday 3 August 2008

Who me???

Hahahaha....

saje je nk memeriah kn lagi blog2 yg sedia ade..anyway..saje je tetiba tangan gatal2 nk menaip..so, ni la yg jd nye...

All peoples call me Nurul.. ade jugak yg panggil Dayah, Dayot la.. Uroi la.. Ketomot.. Bluish.. Blushing.. hahaha.. sampai tak ingat dah niknem mana yg sll pakai.. sbb ade je org nk bagi niknem baru.. tp Nurul or Uroi kot yg better..yg laen tu penghias je..ahaks2..

bln December ni..aku baru nk masuk 20 tahun..hurmm..sayup je besday kalau bln 12..tp xpe..still muda..hahah..muda la sgt..:P aku ade 5 adek beradek..anak ketiga..tengah2 la..ada 2 kakak dan 2 adek perempuan..all gurls..so, ktorg sll xde la gaduh2 kat rumah sbb sumer bnde pn sama dan share sumer benda..hahaha.. mak ayah nak tempah baju raya pun kire takde masalah.. ditakdirkn jugak kitorg ni agak sama size..:P mmg xteruk la kalau nak tempah baju..men pakai je sape2 punye ukuran..siap..hahahah..

rumah parents aku dekat Bdr Tasik Puteri, Rawang,Selangor.. ehehe..tau ke? tempat yg ada padang golf tu..dekat dengan Country Homes..actually tu kawasan perumahan baru..mmg la tak ramai org..

aku penah sekolah kat Sekolah Menengah Agama Kuala Lumpur 2001-2003, pastu ditakdirkn aku masuk Sekolah Berasrama Penuh Integrasi Gombak tuk upper form..2004-2005.. then masuk marik pulau pinang tuk sebulan setengah je kot.. pastu aku terdampar kat sini...tu la alkisah nye aku yg low profile ni..

takde ape sgt nk citer psl diri sdiri ni..
eheheh...

2 comments:

ruehee said...

hehehe ok la tu kisah hidup yg happy alhamdulillah... janji hidup kite happy dlm dunia ni dgn family, kwn2 & kenalan :)

UROI said...

yea..btol2 :P